http://ift.tt/2qlm6yG Ελενας Ερμείδου Mε μοναδικό κανάλι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων το sms, και έχοντας στα «χέρια» της το πορτοφόλι του χρήστη, η Upstream πέτυχε να «έρθει» δίπλα στον μέσο καταναλωτή με χαμηλό εισόδημα και να του πωλήσει ασφαλιστικές καλύψεις, λειτουργώντας πάνω στην φιλοσοφία microinsurance. 346 εργαζόμενοι και μία κορυφαία πλατφόρμα εμπορίου μέσω κινητού, 1,2 εκατομμύρια καταναλωτές, ...
from Insurance World http://ift.tt/2ps0ByY
via IFTTT
Παρασκευή 28 Απριλίου 2017
Οταν το κανάλι πώλησης είναι το “sms” και ο χρήστης εκχωρεί το “πορτοφόλι” του
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου