Την διεύρυνση της στροφής των καταναλωτών προς τις επιλογές ασφαλιστικών προϊόντων και ειδικά ασφάλισης αυτοκινήτου τα επόμενα χρόνια βλέπει η Google UK. Η εταιρεία εκτιμά ότι ο ένας στους τρεις υποψήφιους καταναλωτές θα ασφαλίζονται μέσω διαδικτύου έχοντας ‘σερφάφει’ μόλις μία ώρα στους εταιρικούς ιστότοπους. Το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί εξαιτίας της μεγάλης διείσδυσης της φιλικής ...
from Insurance World http://ift.tt/1VpKjQG
via IFTTT
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου